התעמלות בריאותית לגיל הזהב


פעילות גופנית חשובה בכל גיל ותורמת לחיים ארוכים ובריאים. 

פעילות גופנית אף תורמת לחיים פעילים ועצמאיים יותר, ומכאן חשיבותה לגיל השלישי.


בריכת השחייה יכולה לספק הזדמנות לפעילות גופנית.

המים הם סביבה בטוחה ומוגנת והעבודה בהם מאפשרת טווחי תנועה גדולים, ירידת מתח במפרקים בכלל ובעמוד השדרה בפרט, חיזוק רצפת האגן, חיזוק שרירים, שמירה על שיווי המשקל, וכן יעילה בהפחתת כאב ושיפור התפקוד היומיומי.


ההתעמלות מתקיימת במים מחוממים ויכולה להעניק, מלבד שיפור הכושר הגופני ותפקודי הגוף, גם שעה של נחת ורוגע.


איכות החיים ושמירה על השלד ועל רקמות הגוף, הינם תהליך רציף לכן אנו ממליצים על פעילות שבועית קבועה לשימור טווח התנועה, שיפור היציבה, שרירי השלד והנשימה.


"אין בעולמנו דבר רך מן המים, אך אין טוב מהם בהתגברות על הקשה".

(בפילוסופיית הטאו המים הנעים מהווים סמל לשינויים התמידיים של הטבע)